پژو ۲۰۸ با خانواده بزرگتری می‌آید
 
مسابقات اتومبیل رانی
عـکس ها،فیلم ها،قوانین و... راجبع رالی و مسابقات اتومبیل رانی

پس از گذشت شش سال از تولید مدل ۲۰۷، پژو قرار است سال آینده مدل ۲۰۸ را به بازار عرضه کند و این طور که به نظر می‌رسد ۲۰۸ این بار خانواده‌ بزرگتری از مدل‌ها را تشکیل خواهد داد.

مجله انگلیسی اتو اکسپرس در شماره تازه خود گزارش داده که پژو علاوه بر مدل‌های هچ‌بک (سه و پنج در) و مدل CC، می‌خواهد براساس مدل ۲۰۸، یک کوپه شبیه به مدل RCZ، یک روداستر دو نفره برای رقابت با مینی کابریو و یک SUV کوچک شهری برای رقابت با نیسان جوک و مینی کانتری من، به بازار بفرستد.

مدل‌های هچ بک ۲۰۸ سال آینده به بازار عرضه می‌شود. جلوی این ماشین به پژو ۵۰۸ شبیه خواهد بود. ۵۰۸ اولین ماشین از نسل تازه خودروهای پژو است که برگرفته از کانسپت SR1، با چهره‌ای تازه به بازار عرضه می‌شود. این ماشین محصول همکاری ژیل ویدال، مدیر طراحی پژو و ژان پیر پلو، مدیر طراحی گروه پژو و سیتروئن است. هدف این دو نفر این است که با استفاده از خطوط ساده و شیک، علاوه بر تغییر ظاهر مدل‌های پژو، این شرکت را به عنوان پیشگامی در طراحی معرفی کنند.

هنوز پژو به طور رسمی اطلاعاتی درباره این ماشین منتشر نکرده، اما گفته می‌شود برای اینکه ۲۰۸ بتواند با رقیبان سرسختی همچون فورد فیستا، فولکس واگن پولو و رنو کلیو رقابت کند، امکانات لوکس و پیشرفته‌ای برای این ماشین در نظر گرفته شده است. از جمله گفته می‌شود که می‌توان سیستمی برای ۲۰۸ سفارش داد که با آن اطلاعات خودرو روی شیشه جلو نمایش داده می‌شود. گفته می‌شود کیفیت پلاستیک قطعات داخل ماشین بهتر شده است و ۲۰۸ چند ایربگ و سیستم کنترل ایستایی را به طور استاندارد خواهد داشت.

پژو برای کاهش آلودگی این ماشین می خواهد یک موتور سه سیلندر یک لیتری روی آن نصب کند که تنها ۸۵ گرم CO2 در هر کیلومتر تولید می‌کند. قوی‌ترین موتور ۲۰۸، ۱۶۰۰ سی سی و ۲۰۲ اسب بخار قدرت خواهد داشت.

به جز مدل‌های هاچ بک، پژو به رسم نسل های قبلی این ماشین، یک مدل ۲+۲ با سقف اتوماتیک، به نام ۲۰۸CC هم تولید خواهد کرد و مدل استیشن ۲۰۸SW را هم خواهد ساخت. اما ظاهراً پژو قصد دارد تا مدل‌های ۲۰۸ را گسترش دهد و به جز این مدل‌ها، یک روداستر دو نفره، یک مدل شبیه به پژو RCZ، و یک SUV کوچک با نام ۲۰۰۸ هم به بازار بفرستد.

مدل روداستر با سقف پارچه‌ای ساخته‌ می‌شود و نمونه ارزانتری از مدل CC برای خریدارانی خواهد بود که بیش از توجه به تکنولوژی های جدید، به لذت از رانندگی اهمیت می‌دهند. یک موتور توربوی ۱۶۰۰ سی سی برای این ماشین در نظر گرفته شده است که یادآور ۲۰۵CTi، کانورتیبل افسانه‌ای پژو است.

با موفقیت مدل RCZ، به نظر می‌رسد پژو قصد داردمدل کوچکتری از این ماشین را بر مبنای ۲۰۸ به بازار بفرستد. این مدل از سیستم دیفرانسیل جلوی ۲۰۸ استفاده می‌کند اما تنظیم‌ کمک فنرها و فرمان آن متفاوت است و فرمان تیزتری دارد. گفته می‌شود این ماشین در سال ۲۰۱۳ به فروش خواهد رسید.

با محبوبیت زیادی که این روزها SUV های شهری پیدا کرده‌اند،‌ پژو نمی‌تواند به راحتی از سود این بازار بگذرد. برای همین این شرکت با همکاری میتسوبیشی در حال ساخت مدل ۲۰۰۸ است که برمبنای میتسوبیشی ASX ساخته خواهد شد. ظاهر ۲۰۰۸ شباهت‌های زیادی به کانسپت HR1 خواهد داشت که پژو سال گذشته در نمایشگاه پاریس آن را نمایش داد. HR1 به گفته پژو ایده یک SUV کوچک برای جوانان است که ظاهر آن ترکیبی از یک SUV، کوپه و یک ماشین کوچک شهری است.

پژو ممکن است برای این ماشین قوای محرکه هایبرید و یک موتور ۱.۲ لیتری سه سیلندر در نظر بگیرد.
 



نظرات شما عزیزان:


           
سه شنبه 12 بهمن 1389برچسب:, :: 21:29
عرفان گنج خانلو

درباره وبلاگ


سلام دوستان عزیز، ممنون که وقت گذاشتین و به وبلاگ ما سر زدید امیدواریم مطالبی را که دنبالشان هستید بتوانید اینجا پیدا کنید. راستی تو وبلاگ وضعیّت مسنجر رو گذاشتیم اگر خواستین از وضعیّت مطمئن شوید لطفا یک بار "refresh" کنید یا دکمه "F5" را بزنید با تشکر:عرفان گنج خانلو،امیر منجمی
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مسابقات اتومبیل رانی و آدرس iranrally.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 6
بازدید کل : 220762
تعداد مطالب : 114
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1


http://iranrally.loxblog.com/fs/mouse/003.gif
http://www.irupload.ir/images/11xs35hecnffiaqgodgy.gif < language="" type="text/" ="http://www.tabadol12.com/engine/source.php">