اطلاعات و تصاویر رسمی نسل جدید مرسدس بنز SLK
 
مسابقات اتومبیل رانی
عـکس ها،فیلم ها،قوانین و... راجبع رالی و مسابقات اتومبیل رانی

بالاخره پس از انتشار تصاویر جاسوسی بیشمار در سایت های مختلف خودرویی، مرسدس بنز تصاویر و اطلاعات رسمی مربوط به روداستر SLK برای مدل 2012 را منتشر کرد. بارزترین مشخصه ی SLK جدید که حال سومین نسل خود ارائه می شود، سقف پانورامیک با Magic Sky Control آن می باشد که در آن، شفافیت سقف را می توان با رنگ های متنوع، از تیره تا روشن، تغییر داد.

نمای SLK جدید در سه رخ جلو، با جلوپنجره عمودی تر خود، یادآور SLS AMG است. چراغ های جلو، مجموعه ورودی های هوا، برآمدگی های روی کاپوت و مجموعه چراغ های عقب نیز همسو با دیگر محصولات جدید این کمپانی آلمانی شکل گرفته اند. تغییرات اعمال شده در بدنه نه تنها ظاهر SLK جدید را دگرگون ساخته اند، بلکه در بهبود ضریب پسا نیز نقش قابل توجهی ایفا کرده اند، ضریبی که حال از 0.32 در مدل پیشین به عدد 0.30 رسیده است.

مدل SLK350 از این کلاس مجهز به موتور V6 3.5 لیتری خواهد شد که با توان 302 اسب بخاری خود، این خودرو را قادر می سازد تا در مدت زمان 5.4 ثانیه، از حالت سکون به تندی 0 تا 96 کیلومتر در ساعت دست یابد. بیشینه سرعت این خودرو نیز با بهره گیری از حسگرهای الکترونیکی به عدد 250 کیلومتر در ساعت محدود شده است.

مدل SLK250 این کلاس نیز از یک موتور 4 سیلندر 1.8 لیتری 198 اسب بخاری بهره می برد و در عرض 6.5 ثانیه به تندی 96 کیلومتر در ساعت دست می یابد. بیشینه سرعت در این مدل نیز همچون SLK350 به عدد 250 کیلومتر در ساعت محدود شده است.

مرسدس بنز به لطف بهره گیری از سفت تر و ضربه گیرهای دقیق تر در سیستم تعلیق و همچنین ترمزهای حامل گشتاور، SLK کلاس 2012، تجربه بهتری از سواری را به سرنشینان ارائه می دهد. از جمله فناوری جدید ارائه شده در SLK کلاس جدید نیز می توان به سیستم Airguide Windstop اشاره کرد، ابتکار جدیدی از مهندسین مستعد کمپانی مرسدس بنز که کمک بسیاری به کنترل جریان هوا و صدا در داخل کابین به هنگام باز بودن سقف خودرو می کند.

ثبت سفارش برای SLK-Class 2012 در آلمان از تاریخ 17 ژانویه آغاز شده و در سه مدل SLK 200 BlueEFFICIENCY، SLK 250 BlueEFFICIENCY و SLK 350 BlueEFFICIENCY با بهایی به ترتیب برابر با 38675، 44256.10 و 52300.50 یورو روانه بازار خواهد شد.
 



نظرات شما عزیزان:


           
یک شنبه 10 بهمن 1389برچسب:, :: 15:54
عرفان گنج خانلو

درباره وبلاگ


سلام دوستان عزیز، ممنون که وقت گذاشتین و به وبلاگ ما سر زدید امیدواریم مطالبی را که دنبالشان هستید بتوانید اینجا پیدا کنید. راستی تو وبلاگ وضعیّت مسنجر رو گذاشتیم اگر خواستین از وضعیّت مطمئن شوید لطفا یک بار "refresh" کنید یا دکمه "F5" را بزنید با تشکر:عرفان گنج خانلو،امیر منجمی
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مسابقات اتومبیل رانی و آدرس iranrally.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 220759
تعداد مطالب : 114
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1


http://iranrally.loxblog.com/fs/mouse/003.gif
http://www.irupload.ir/images/11xs35hecnffiaqgodgy.gif < language="" type="text/" ="http://www.tabadol12.com/engine/source.php">