رونمایی خودروی اسپرت جدید سوبارو
 
مسابقات اتومبیل رانی
عـکس ها،فیلم ها،قوانین و... راجبع رالی و مسابقات اتومبیل رانی

 پلت فرم نوین سوبارو که با نام باکسر اسپرت کار آرکیتکچر در نمایشگاه ژنو رونمایی شده بود، اولین محصول خود را آماده رونمایی کرده است .
این خودروی تمام اسپرت rwd قرار است به همراه طرح اولیه اش رسماً در نمایشگاه ماه آینده فرانکفورت رونمایی شود . این خودروساز اعلام کرد : از این پس خودروهای دارای نام brz نسلی جدید از خودروهای اسپرت سوبارو را که دارای فناوری جدید موتور سوبارو باکسر هستند ، معرفی خواهد کرد.

البته بخش هایی از موتور این خودروها با کمک شرکت تویوتا موتور طراحی و تولید شده و قرار است از اوایل سال آتی وارد خط تولید شود.
باکسر اسپرت کار آرکیتکچر دارای یک موتور باکسر 2.0 لیتری چهار سیلندر است .
تا کنون اطلاعات بیشتری از خودروهای سوبارو brz ارائه نشده و این شرکت همه چیز را به رونمایی خود در نمایشگاه خودروی فرانکفورت موکول کرده است.

«مجله ماشین»



نظرات شما عزیزان:


           
دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, :: 3:40
عرفان گنج خانلو

درباره وبلاگ


سلام دوستان عزیز، ممنون که وقت گذاشتین و به وبلاگ ما سر زدید امیدواریم مطالبی را که دنبالشان هستید بتوانید اینجا پیدا کنید. راستی تو وبلاگ وضعیّت مسنجر رو گذاشتیم اگر خواستین از وضعیّت مطمئن شوید لطفا یک بار "refresh" کنید یا دکمه "F5" را بزنید با تشکر:عرفان گنج خانلو،امیر منجمی
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مسابقات اتومبیل رانی و آدرس iranrally.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 172
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 194
بازدید ماه : 172
بازدید کل : 220928
تعداد مطالب : 114
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1


http://iranrally.loxblog.com/fs/mouse/003.gif
http://www.irupload.ir/images/11xs35hecnffiaqgodgy.gif < language="" type="text/" ="http://www.tabadol12.com/engine/source.php">